2014/07/05

A kép címe "Error 101" lett


Nos, igen megint ez a helyzet. Itthon egy nagy kék vagy sárga folt marad a helyükön. Bosszantó, de már nem ráz meg annyira mint először Indiában. Ott minden szöglet olyan más és látványos volt, hogy rengeteget fényképeztem. Varanasiban amit korábban Benarez néven neveztek, egy internetkávézóban biztonság kedvéért le akartam menteni a képeket a gépemre. Mintha kis villám csapott volna meg később mikor nagy nyugalommal a szobában rákattintottam a folderre. Semmi a köbön. Vagyis valami azért volt ott de semmi képszerű csak hibaüzenetek és roncsolt nézőképek. Két hónap anyagát mintha egy darálóban láttam volna eltűnni.  Most sem volt ez teljesen másképp. Grúziában egy hetet töltöttünk, a legszebb természeti helyeken. Korábban el sem hittem volna, hogy egyszer majd ott lehetek. A képek nagy része átszíneződött átalakult de máshogyan ahogy majd az emlékek színezik az eseményeket. Már nem zavar mindez annyira, mert minden ami történt az megvan, ha nem is képeken. Majd igyekszem leírni.
A képen András és Gábor láthatóak www.raptorimages.hu amint a grúziai expedíció első lakott palagi sas fészkét lesik a felfedezés nagy örömében. 

Nincsenek megjegyzések: