2019/10/03

Kékes 

Egyszer félálomban egy képet láttam felvillanni. Egy nem létezőt. Egy hófehér tájban csak a szürke közeledő hófelhők látszanak és az előtérben egy fehéres, vagy inkább fehér kékes rétihéja (Circus cyaneus) van. Kicsit a hóban megbújva.  Mikor ezt láttam, akkor még nem igazán rajzolgattam. De éreztem, hogy ezt jó lenne megcsinálni. Aztán Dávid barátomtól kapott, vagy 40 éves kisárgult papírra elkezdtem próbaként megrajzolni valami hasonlót, talán tavaly. Az első elég béna lett, nyilván azt nem rakom fel sehova... De ez már jobban sikerült. Beletelt persze egy évbe így is, míg úgy gondoltam, hogy nyilvánosan is vállalható. 
Ami nekem visszahozza a korábbi "látomást", az a borongós háttérszín és a havas fűszálak (elszáradt sás és más lágyszárúak). Emiatt is az tetszik a legjobban benne. A madár szemében megfolyt a sárga és amúgy is lehetne még rajta dolgozni, de szerintem ez már így marad. 



Nincsenek megjegyzések: